Psychologia w stomatologii, czyli zaufanie pacjenta.

Jesteś na:


Zapytacie ➡️ co ma wspólnego psychologia ze stomatologią 🤔? Moim zdaniem – bardzo dużo👍Oczywiście ważne są umiejętności, doświadczenie, jakość wykorzystywanego w klinice sprzętu – wszystko to w Dental Estetic mamy i stosujemy w codziennej praktyce.
Jednak w medycynie bardzo istotne są też tzw. kompetencje miękkie, zaufanie, autorytet 🥰 – wszystko, co związane jest z podejściem do pacjenta i budowaniem relacji. W naszej klinice równie priorytetowe, co wykonanie usługi na najwyższym poziomie, są :
✨komfort i dobre samopoczucie pacjenta✨
Dlatego często się szkolimy. W ten weekend byliśmy na 2 Kongres Psychologia w Stomatologii organizowanym przez Oboda Group – profesjonalnie o komunikacji z pacjentem.
Dziękuję Mariusz Oboda, prof. Dariuszowi Dolińskiemu, Ewa Jarczewska-Gerc i wszystkim innym panelistom za ciekawe rozmowy o tym, w jaki sposób pacjenci postrzegają intencje i umiejętności lekarza.
❗️Zaufanie to jedna z najważniejszych kompetencji XXI wieku, bo dzisiejszy świat w dużej mierze opiera się o specjalistów❗️

Co może być ważniejsze, niż zadowolenie pacjenta z ostatniej wizyty❓Okazuje się, że 🤗 ZAUFANIE 🤗
Z wykładu Iwona Kiwerska na „2 Kongresie Psychologia w Stomatologii” (organizował Oboda Group – profesjonalnie o komunikacji z pacjentem) dowiedziałam się, że o ile Polacy wysoko👍 oceniają umiejętności zawodowe naszych lekarzy👏, to już tylko co drugi zgadza się z tezą, że lekarze potrafią słuchać swoich pacjentów 😟 (46 proc.) czy umieją w odpowiedni sposób przekazać informacje o zdrowiu i terapii 🤭 (51 proc.).
Dlatego w Dental Estetic stawiamy na partnerską relację z pacjentem:
💙 Wysoki poziom zaufania wpływa na to, że nawet w sytuacjach trudnych jest nam łatwiej.
💙 2 na 3 pacjentów przyznaje, że wybrało tego właśnie lekarza kierując się zaufaniem do niego (satysfakcja z ostatniej wizyty była ważna tylko w 1 na 5 przypadków).
💙 Zaufanie do lekarza wpływa też na to, czy pacjent już po zabiegu przestrzega zaleceń (w Polsce deklaruje to 66 proc. badanych, w Wielkiej Brytanii na przykład – 86 proc.).

Jeśli szukacie MOTYWACJI w ten szary i deszczowy dzień, to ja znalazłam ją w notatkach z wykładu Ewa Jarczewska-Gerc, która na Kongresie Oboda Group – profesjonalnie o komunikacji z pacjentemciekawie opowiadała o tym:
✅ jak znaleźć w sobie chęć do sprostania codziennym wyzwaniom?
✅ czym jest motywacja, samokontrola i skąd się biorą?
✅ jak być efektywnym i wytrwałym?
Dzisiaj, życzę Wam wszystkim postawy 💥 aktywnego optymisty💥 – czyli zamiast czekać biernie, aż sukces sam do nas przyjdzie, z zakasanymi rękawami 💪 bierzmy sprawy w swoje ręce 👍
Sukcesy budują poczucie własnej wartości i dodają pewności siebie, a do tego – optymiści rzadziej chorują 🥰❤️
Dobrego dnia 😁

Skontaktuj się z nami

DENTAL ESTETIC

ul. Skarbka z Gór 132J lok. 25,
03-287 Warszawa

Tel. +48 501 342 094

Email:[email protected]

Wyślij nam wiadomość w Messenger/Facebook