Naszym celem jest zdrowy i piękny uśmiech naszych Pacjentów. Dlatego nieustannie podnosimy nasze kwalifikacje i jakość usług.
- Podnosimy kwalifikacje i kompetencje personelu, zarówno w dziedzinie wiedzy stomatologicznej jak i komunikacji z Pacjentem. Poniżej w tym artykule znajdą Państwo certyfikaty i dyplomy niektórych ze szkoleń, sympozjów zawodowych i konferencji, w których uczestniczyli lekarze i pracownicy Dental Estetic.
- Skupiamy się na pacjencie. Nasze podejście to ciepło, wyrozumiałość, wrażliwość i uważność.
- Stwarzamy kameralną, komfortową atmosferę w celu złagodzenia stresu związanego z wizytami stomatologicznym.
- Do leczenia używamy najnowszych technologii poprzez użycie materiałów i urządzeń testowanych klinicznie.
- Zapewniamy lekarza prowadzącego, który przedstawia indywidualny plan leczenia stomatologicznego dostosowany do potrzeb Pacjenta, jego indywidualnych wymagań oraz preferencji emocjonalnych.
- Umożliwiamy konsultacje telefoniczne z Lekarzem Prowadzącym oraz awaryjnych wizyt w razie konieczności odbycia pilnej wizyty stomatologicznej (w miarę możliwości).
- Dla Państwa komfortu i najlepszej jakości pracy personelu, rezerwujemy dla każdego Pacjenta odpowiednią ilość czasu na planowany zabieg.
- Dzień przed wizytą przypominamy o planowanej wizycie telefonicznie albo sms. Prosimy o jej potwierdzenie. Jest to bardzo ważne, aby wizyta została potwierdzona – pozwala nam to lepiej zarządzać czasem lekarzy. Jeżeli zapisany Pacjent nie może przyjść, w jego miejsce zawsze możemy przyjąć zgłaszające się osoby z bólem, nagłe przypadki itp.
- Dla Państwa wygody istnieje miejsce parkingowe dla pacjentów kliniki DentalEstetic.
- Na wykonane przez nas usługi udzielamy gwarancji.